Blog

Kontorsstädning

 

VIKTIGT FÖR TRIVSELN

 

Att ha det snyggt och rent på kontoret och på arbetsplatsen har stor inverkan på trivseln och även på hälsan hos era anställda.

Ni bestämmer hur ofta städningen skall utföras, och även vilka moment som ingår. Tänk på att vi också kan anpassar frekvensen på städningen beroende på säsong och om ert behov av städning varierar över året.

 

Vi anpassar vår arbetsinstruktion efter era behov, vissa lokaler städas mer frekvent än andra ex toaletter/pentry/konferensrum städas oftare än ett kontor.

 

När ni anlitar oss får ni alltid en städtjänst som är prisvärd och anpassad efter era kontor och lokaler. Genom lång erfarenhet, en smart schemaläggning och ett starkt kostnadsmedvetande håll några av marknadens mest konkurrenskraftiga priser på kontorsstäd.

 

Dragan Kostadinovic har varit hos oss från dag 1. Han har arbetat i städbranschen i många år och har stor erfarenhet av lokalvård och ledarskap. Dragan har bred kompetens inom kontorsstädning och även specialkunskaper för golvvård och fönsterputs.

 

Dragan berättar hur en vanlig kontorsstädning går till. Efter 23 år i städbranschen har han skaffat sig tillräckligt         med erfarenhet för att veta vad som krävs för en lyckad städning.

 

De vanligaste momenten i en kontorsstädning är att dammsuga eller moppa golv; tömma papperskorgar; damma av arbetsplatser; städa toaletter, fika rum eller matsal, reception, och entré. Självklart så anpassar vi städningen till varje kunds behov.

 

Med fokus på miljön och en arbetsteknik som gör att ni som kund blir helt nöjda, det är det viktigaste för oss.

 

Nu kan ni som kund få en bättre inblick på vårt utförda arbete hos er, med My Score skickar vi kontinuerligt ut rapporter på utfört arbete. Ni har full kontroll på städningen och kan lätt se vad som är gjort. Vi utför kontinuerligt kvalitetskontroller för att förbättra städkvalitén. Kvalitetskontroller utförs gärna tillsammans med Er.

 

My Score är ett digitalt system för kvalitetskontroller och ärendehantering vilket ni som kund får full insyn i.

 

Vi vill alltid jobba långsiktigt det gäller även för vår personal. Vi utbildar personalen löpande för att de ska bli proffs på det de gör, att använda rätt redskap och de rätta kemikalierna. Hos oss är det viktigast att alla trivs.

 

Med vår höga kvalité och möjlighet för kunden att följa vårt arbete gör oss till en av de bästa i branschen. Ni kan luta Er tillbaka och fokusera på Er kärnverksamhet.

 

Kontakta oss för en professionell konsultation och kostnadsförslag om hur Er arbetsmiljön kan bli bättre.

 

DSFM har lång erfarenhet, god kunskap och bra utbildad personal för att kunna förbättra arbetsmiljö. Med ett brett sortiment av tjänster och produkter kan ni samla allt hos oss. Vår affärsidé är att kunna erbjuda Er som kund det mesta till kontoret.  Vi har kaffemaskiner, frukt på jobbet, kontrosmaterial, entrémattor, catering, listan kan göras lång se mera på vår hemsida eller kontakta oss så berättar vi mer.

 

 

Intresseanmälan

Namn: *

Telefon: *

E-post: *

Nyheter

Ta del av vad som händer och de senaste nyheterna hos oss på DS Facility Management.

Läs mer

Kontakta oss idag

Har du ytterligare frågor och funderingar är du alltid välkommen att kontakta oss.

Kontakta oss

DSFM sign up form


Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur excepteur sint occaecat cupidatat non

DSFMlogin form